آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

نام جوانه ها به چه معنی است؟

یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت هر سازمانی، نام آن سازمان است. نام یک سازمان در برگیرنده اهداف و برنامه هایی است که آن سازمان برای خود تعیین نموده است و این اهداف و برنامه ها را در قالب نام خویش به مخاطبان خود معرفی می کند. آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها نیز به این نکته توجه ویژه داشته است. انتخاب نام «جوانه ها» برای آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها به این علت بود که «پویایی» از جمله مهمترین اهداف و برنامه های آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها بوده و هست. این آموزشگاه براساس برنامه توسعه بلند مدت خویش، همیشه در تلاش بوده است که امروزی متفاوت تر از دیروز داشته باشد و هرگز ایستا و ساکن نباشد. بنابراین، «جوانه ها» در نام آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها نماد رشد و اعتلاء و بیانگر این است که این آموزشگاه هرگز نمی خواهد امروزش مانند دیروزش باشد.

بعلاوه، آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها به زبان آموزان خود و در واقع به تمامی انسانها به عنوان جوانه هایی می نگرد که در صورت فراهم شدن شرایط مناسب و مساعد برای رشد، تا بالاترین درجه توانایی های خود پرورش یافته و به درختی پر ثمر تبدیل می شوند. آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تمامی امکانات لازم اعم از تخصص، تجربه، تعهد و توانایی برای فراهم کردن زمینه های مناسب و مساعد برای رشد و بالندگی را در خود می بیند.

در مواردی مشاهده شده است که برخی تصور می کنند نام «جوانه ها» یعنی این آموزشگاه فقط مناسب خرد سالان و کودکان است، اما در اینجا رسما" اعلام می داریم آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها یک آموزشگاه کاملا" تخصصی زبان انگلیسی است و تمامی انواع فعالیت های مربوط به زبان در تمامی سطوح و سنین با نهایت دقت و ظرافت در آن انجام   می پذیرد و این آموزشگاه به هیچ سن و سطح خاص محدود نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد