آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

به روز رسانی صفحه "توریست ها در جوانه ها"

صفحه "توریست ها در جوانه ها" با درج تصویری از Daniel و Antonia (توریست های آلمانی) و زبان آموزان آموزشگاه زبان انگلیسی جوا نه ها به روز رسانی شده است. Daniel و Antonia سه ماه قبل سفر آلمان به اندونزی را  بر روی دوچرخه دو نفره خود آغاز کرده بودند. آنها پس از عبور از سوئیس، اتریش، اسلونی و سایر کشورهای موجود در مسیر به ترکیه و آذربایجان رسیده و از مرز آستارا وارد ایران شده بودند. تالش اولین ایستگاه Daniel و Antonia در ایران بود. آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها با قبول درخواست آنها مبنی بر اسکان شبانه در تالش، از Daniel و Antonia پذیرایی نمود. حضور ایشان در آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها با شروع یکی از کلاس های سطح پیشرفته آموزشگاه همزمان گردید و، بدین ترتیب، فرصتی پیش آمد تا زبان آموزان آموخته های خویش را در عمل برای برقراری ارتباط با افرادی از سایر فرهنگ ها و زبان ها استفاده نمایند. Daniel و Antonia در یادداشتی از حضور خود در آموزشگاه و صحبت با زبان آموزان جوانه ها نوشتند:

"We had the pleasure to talk to some of the advanced students who posed some very intelligent questions. The discussion was lively and we learned a lot that evening."

"خوشبختانه با برخی از زبان آموزان سطح پیشرفته که سوالات هوشمندانه ای پرسیدند صحبت کردیم. گفتگوی جذابی بود و ما آن شب چیزهای زیادی یاد گرفتیم."

Daniel و Antonia شب را مهمان یکی از مدیران آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه بودند و به بحث و تبادل نظر درباره فرهنگ خود و مردم ایران پرداختند. چکیده این مباحث را می توان اینگونه بیان کرد که "انسان ها وقتی به عقاید هم احترام می گذارند، از بودن در کنار هم لذت می برند."

به امید گسترش صلح و دوستی در جهان