آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

تشکیل کلاسهای زبان فرانسه

به اطلاع عموم علاقمندان به یادگیری زبان فرانسه می رساند آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها برای اولین بار اقدام به برگزاری کلاسهای زبان فرانسه نموده است. علاقمندان می توانند با مراجعه به آموزشگاه جوانه ها اقدام به ثبت نام نمایند. روز و ساعات تشکیل کلاسها متعاقبا اعلام می گردد.

روش شناسایی مدارک بین المللی واقعی و جعلی

اخیرا" برخی از آموزشگاه ها با نصب بنر و پوستر در سطح شهر مدعی ارائه مدارک بین المللی از دانشگاه کمبریج انگلستان شده اند. البته، این پدیده سال گذشته و با نصب پوستر در سطح شهر از سوی یکی از آموزشگاه ها آغاز گردید. با توجه به اینکه این مسئله مستقیما" به شخصیت و روحیه فرزندان تالش ارتباط دارد و جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و فرصت طلب در آینده، آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها، روش های شناسایی مدارک جعلی و واقعی را به شرح زیر به اطلاع عموم شهروندان و زبان آموزان تالش می رساند: 

1) تفاوت ظاهری: مدارک بین المللی واقعی صادر شده از سوی دانشگاه کمبریج انگلستان دارای یک هلوگرام حاوی نوشته های خاصی است که در مدارک جعلی وجود ندارد.

2) اطلاعات کارت ورود به جلسه: برای کلیه شرکت کنندگان در آزمونی های بین المللی دانشگاه کمبریج انگلستان، کارت ورود به جلسه ای صادر می شود که حاوی یک شماره داوطلبی و یک کد امنیتی (سری) است که منحصر به فرد می باشد. بنابراین، حتما زبان آموزان باید کارت ورود به جلسه خود را از آموزشگاه خود دریافت دارند.

3) مشاهده مدرک در بانک اطلاعاتی دانشگاه کمبریج انگلیستان: دانشگاه کمبریج انگلیستان علاوه بر صدور یک نسخه از مدرک هر نفر، در بانک اطلاعاتی خود نیز مدارک صادر شده را ثبت می نماید. بنابراین، زبان آموزان باید حتما" از مدیر آموزشگاه خود بخواهند که علاوه بر مدرک کاغذی، مدرک آنها را در بانک اطلاعاتی دانشگاه کمبریج انگلستان را نیز به آنها نشان دهند. رمز ورود به این بانک اطلاعاتی نیز همان شماره داوطلبی و کد امنیتی (سری) مندرج در کارت ورود به جلسه (شماره 2) است. بنابراین، آموزشگاه هایی که اقدام به ارائه مدارک تقلبی می نمایند، هرگز به این رمز دسترسی نخواهند داشت. امتناع مدیران آموزشگاه ها از ورود به این بانک اطلاعاتی نشانه خوبی برای زبان آموز مدرک گرفته نیست.

البته، زبان اموزان کلیه آموزشگاه های زبان تالش می توانند با در دست داشتن مدارک خود به آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها مراجعه نموده و از جعلی یا واقعی بودن مدارک خود مطمئن شوند. آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها آمادگی دارد با کلیه زبان آموزان، مدیران آموزشگاه های زبان و مسئولین آموزشی شهرستان در شناسائی جعلی یا واقعی بودن مدارک همکاری نماید.