آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

برگزاری دوره آمادگی کنکور ارشد آموزش زبان انگلیسی

برای اولین بار در شهرستان تالش، آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها اقدام به برگزاری دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی می نماید. علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های 44237333-44237999 (013) و یا ارسال ایمیل حاوی اطلاعات فردی (نام و نام خانوادگی و شماره تماس همراه و ثابت) به آدرس پست الکترونیک t_rahmatitaleshi@yahoo.com (متعلق به تمیور رحمتی، مدرس دوره) ثبت نام نمایند. هماهنگی در خصوص روزها و ساعات تشکیل دوره روز سه شنبه 6 آبان 1393 انجام خواهد شد. جهت مشاهده اطلاعیه دوره اینجا کلیک کنید.

فراخوان جذب منشی

آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها در نظر دارد از میان علاقمندان به کار در محیط آموزشگاهی، یک نفر را به عنوان منشی جذب نماید. مهمترین شرایط لازم برای ثبت نام عبارتند از:

1) حداقل تحصیلات دیپلم

2) تسلط به کامپیوتر به ویژه نرم افزار آفیس (Word, Excel, Access, PowerPoint)

علاقمندان می توانند با مراجعه به آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها، فرم تقاضانامه همکاری را پر نموده و ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از بررسی فرم ها، با افرادی که حائز شرایط اولیه گردیده اند، جهت برگزاری مصاحبه شفاهی تماس گرفته خواهد شد.

منابع آزمون دکتری آموزش زبان انگلیسی

منابع پیشنهادی آزمون دکتری تخصصی رشته آموزش زبان انگلیسی را از اینجا دانلود کنید

شروع کلاسهای ترم پائیز 93

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید، به اطلاع زبان آموزان محترم آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها و سایر علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می رساند دوره های آموزش زبان این آموزشگاه در فصل پاییز نیز دابر می باشند و به کلیه عزیزان توصیه می شود به منظور جلوگیری از فراموشی مطالب آموخته شده در فصل تابستان، از دوره های پاییزی آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها نیز استفاده نمایند زیرا استمرار در فراگیری زبان انگلیسی یکی از نکات کلیدی موفقیت در این حوزه است.