آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها Javaneha English School

تالش خیابان شهید بهشتی - چهارراه قدس به سمت20 متری-روبروی خشکشویی کبودمهری آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها تلفن تماس: 44237333 – 44237999

ثبت نام

کلیه علاقمندان به یاد گیری زبان انگلیسی می توانند با مراجعه به آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها، اقدام به ثبت نام نمایند. پس از حضور در آموزشگاه جوانه ها ابتداء سوالاتی درباره سن، مقطع تحصیلی، سابقه یادگیری زبان و ... از شما پرسیده می شود و چنانچه دارای سابقه یادگیری زبان نباشید، یعنی قبلا" در هیچ آموزشگاه زبانی حضور نداشته و هیچ دورۀ زبانی را طی نکرده باشید، با توجه به سن و مقطع تحصیلی تان بهترین و مناسب ترین کلاس در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید با اطمینان خاطر در کلاس ها شرکت نموده و از فرایند یادگیری زبان لذت ببرید. اما اگر دارای سابقه یادگیری زبان باشید، ابتدا یک آزمون تعیین سطح از شما به عمل آمده و سپس با توجه به نتیجه آزمون، در کلاسی که مناسب سطح تان است قرار داده می شوید.

با توجه به رعایت اصل صداقت در آموزشگاه جوانه ها، در صورتیکه کلاس مناسب فرد در هنگام  ثبت نام در آموزشگاه وجود نداشته باشد، مراتب به اطلاع وی رسانده می شود و او می تواند تا زمان تشکیل کلاس مناسب خود صبر نموده و یا تصمیم دیگری اتخاذ نماید.

مدارک لازم برای ثبت نام:

1)    پوشه یک عدد

2)    عکس  ۴ *۳ یا  ۴ *۶ جدید رنگی یک قطعه

3)    فتوکپی کارت ملی (یک سری پشت و رو) و یا در صورت نبود کارت ملی، فتوکپی شناسنامه (یک سری از صفحه اول)

4)    فرم ثبت نام که در آموزشگاه جوانه ها در اختیار شما قرار می گیرد.

پس از تکمیل مدارک ثبت نام، یک کد ده رقمی به عنوان کد زبان آموزی به شما اختصاص می یابد. این کد در تمامی کارنامه هایی که  از جوانه ها دریافت می دارید درج می گردد. کد زبان آموزی محرمانه بوده و مخصوص شما است و بدین ترتیب هر کد زبان آموزی یک کد منحصر به فردی است که امکان وجود مشابه آن به هیچ وجه وجود ندارد.

کلیه اطلاعاتی که از طرف افراد در اختیار آموزشگاه جوانه ها قرار می گیرد کاملا" محرمانه تلّقی گردیده و به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت. 

فرآیند ثبت نام در کلاس های خصوصی، تقویتی، کنکور، آیلتس (IELTS)، تافل (TOEFL) و ... اندکی متفاوت است. بدین ترتیب که متقاضیان با مراجعه به آموزشگاه جوانه ها، اطلاعات لازم را در اختیار مسئولین آموزشگاه زبان انگلیسی جوانه ها قرار داده و پس از مشخص شدن مسیر آموزشی، قراردادی بین آموزشگاه جوانه ها و فرد یا افراد تنظیم و امضاء می گردد و سپس کلاس مورد نظر تشکیل می شود.